0 грн.
Зробити замовлення- Які терміни наданої гарантії?
- Куди звертатися при виникненні гарантійного випадку?
- У яких випадках гарантія не надається?
- Який документ є підтвердженням гарантійних зобов'язань?
- Яким чином передати товар на гарантійне обслуговування?
- Що робити якщо гарантія закінчилася, але при цьому виникла несправність?
Які терміни наданої гарантії?
На усі товари, представлені в нашому магазині поширюється гарантія, що підтверджує відсутність дефектів в новій техніці і працездатність відновленого та вживаного обладнання.
Термін гарантії складає від 14 днів до 3-х років, в залежності від категорії, вартості та стану обладнання (нове або б/в).
Для отримання інформації про термін гарантії на товар, необхідно перейти на сторінку (картку) товару, що цікавить, і подивитися в характеристиках термін в графі "Гарантія"
Куди звертатися при виникненні гарантійного випадку?
При виникненні гарантійного випадку необхідно зв'язатися з нами по одному з каналів зв'язку і надати інформацію про проблему з обладнанням.
- поштою service@noda.com.ua
- використовуючи месенджер viber або telegram (вказані в нижній частині сайту)
- за контактним номером (вказано у верхній і нижній частині сайту)
Що б ми могли якомога точніше і швидше визначити несправність і запропонувати можливі шляхи вирішення, просимо використовувати електронну пошту або месенджер, і надати максимально детальну інформацію про обладнання та виниклої проблеми, а саме:
- номер замовлення(є в кабінеті або на пошті на яку здійснювали замовлення)
- серійний номер обладнання (за наявності)
- опис суті проблеми
- скріншоти і логи помилок (з операційної системи, iLO, IRDAC та інших систем моніторингу)
- контактний телефон та ПІБ для зворотного зв'язку
Після отримання повідомлення про проблемну ситуацію наші фахівці вивчать всю надану інформацію і запропонують варіанти вирішення.
У яких випадках гарантія не надається?
Обладнання не підлягає гарантійному ремонту в наступних випадках:
- присутні механічні (інші фізичні) ушкодження, які спричинили виникнення несправності
- несправності, викликані потраплянням всередину обладнання сторонніх предметів, речовин, рідин, комах і т.д.
- порушені умови і правила експлуатації
- порушені правила транспортування, зберігання, установки
- на несправностей виникли в результаті неякісного електроживлення (скачки напруги і інші)
- несправність виникла в результаті впливу навколишнього середовища (дощ, сніг, град, гроза і подібні)
- наступ форс-мажорних обставин: пожежа, повінь, землетрус та інші
- порушена цілісність гарантійних пломб (при їх наявності на необслуговуємому або на новому товарі)
- несправності природного зносу або вичерпання ресурсу
- несправності викликані дефектами обладнання системи в якій використовувався товар
Який документ є підтвердженням гарантійних зобов'язань?
Гарантія надається за рахунком при безготівковій оплаті, або за номером замовлення на сайті.
Яким чином передати товар на гарантійне обслуговування?
При виникненні необхідності відправити товар в сервісний відділ на тестування і надання інформації про виниклу несправність, потрібно відправити товар будь-яким зручним для Вас способом на узгоджену з менеджером адресу сервісного центру.
Доставка товару в сервісний центр здійснюється за рахунок відправника. Зворотня доставка, в гарантійному випадку, здійснюється за рахунок магазину.
У разі відправлення товару, важливо не використовувати послуг зворотної доставки, контролю підпису або післяплати.
Товар відправлений в сервісний центр повинен бути якісно упакований.
Що робити, якщо гарантія закінчилася, але при цьому виникла несправність?
При виникненні несправностей після закінчення терміну гарантійного ремонту Ви можете звернутися до нас для вирішення проблеми і ми постараємося допомогти в усунення несправностей.
Так само у нас можливо продовжити термін звичайної гарантії при купівлі обладнання за додаткову плату. Якщо Ви хочете продовжити гарантію, то скажіть про це менеджеру при оформленні замовлення.